maanantai 17. maaliskuuta 2014

Harrastuksia!

Heippa taas kaikille!

Nyt tulee sitten vähän tietoa mun harrastuksista! Näiden kahden lisäksi tykkään esimerkiksi kaikenlaisesta muustakin urheilusta ja kavereiden kanssa olemisesta.
 
 Jääkiekko
 Olen siis ollut maalivahti noin kuusivuotiaasta. Alotin pienenä poikien joukkueessa ja sitten siirryin ringetteen. Viime kaudella pelasin ringetteä ja jääkiekkoa molempia samaan aikaan. Nyt sitten tällä kaudella halusin
keskittyä oikeastaan kokonaan lätkään, joten vaihdoin sitten tavoitteelliseen jääkiekko joukkueeseen. Mun joukkue on EVU-99 pojat ja käyn myös Blues naisten treeneissä.


Valokuvaaminen
Toinen juttu mitä tykkään tehdä vapaa ajalla on valokuvaaminen! Mulla on kaikkia ihan hassuja päähänpistoja! Yht äkkiä tulee vaan mielee,että haluun lähtee kuvaamaan. Tai sitten jos kamera on kädessä ja oon kuvannu jotain, niin ei mene pitkään, kun löydän jotain ihan hassua, jota alan kuvaamaan. Ei sen tarvitse olla kun pullon korkki, heti oon kuvaamassa sitä joka puolelta!





- Vilma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti