sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Mitä odotan vaihtovuodeltani?

Tasan sata päivää ,niin olen Vancouverissa!! Sen kunniaksi ajattelin tehdä postauksen, jossa kerron, mitä odotan mun tähän astisen elämän jännimmältä matkalta!

Kaikista eniten odotan, että pääsen tutustumaan uusiin ihmisiin, jotka asuvat eri puolella maapalloa, kuin minä. Haluan nähdä millaista Kanadalaisten ihmisten elämä on ja tutustua heidän kulttuuriinsa niin hyvin, kuin mahdollista. Ootan myös tosi paljon sitä, että tapaan mun host perheen!

Odotan tosi innolla Kanadalaiseen kouluun menemistä, koska siellä lukio on ihan eri asia, kuin Suomessa lukiot! Mulla on tosi iso motivaatio oppia englannin kieltä ja saada varmuutta sen puhumiseen! Englanti on aina ollut mun mielestä jostain syystä tosi hieno ja kaunis kieli.

 Toivon että olen mun vaihtovuoden jälkeen tuhansia kokemuksia rikkaampi ja että kasvan ihmisenä! Olen todella kiitollinen, että mulla on tälläinen mahdollisuus! Tässä nyt oli joitain asioita, jotka tulivat mieleen.


Tänä viikonloppuna mun kaveri Milla oli meillä yötä ja pidettiin kunnon perinteinen leffailta! Lauantaina tehtiin Millan kanssa sushia! Oli muuten ihan sika hyvää! :) 

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! 





- Vilma

2 kommenttia:

  1. Tulin just kotiin Vancouverista ja voi että oon sulle kateellinen! Tosi upea kaupunki ja Kanada muutenki oli hienoin maa missä oon käyny. Nauti sun vuodesta, huonoon paikkaa et joudu! :)

    VastaaPoista