tiistai 24. kesäkuuta 2014

Juhannus!

Auringonlasku mökillä



                     
Kaverin ponit




Eli siis juhannuksen vietin suurimmaksi osaksi mun kaverilla, Elisalla,  mutta mökilläkin perheen kanssa tuli vietettyä aikaa. Juhannusaattona oltiin koko perheellä Elisan perheen luona. Saunottiin ja käytiin kylpytynnyrissä. Lauantaina eli juhannuspäivänä käytiin mummolassa kahvilla ja sen jälkeen mä palasin takaisin Elisalle ja muu perhe jatkoi mökille. 


Elisalla on kaksi omaa ponia, joten käytiin ratsastamassa. Ehdittin viikonlopun aikana tehdä paljon kaikenlaista kuten käydä kalastamassa, ajamassa mopolla ja käydä kuvailemassa. Sunnuntaina lähdettiin sitten illalla ajelemaan takaisin Helsinkiin ja vältyttiin jopa suurimmilta ruuhkilta, kun lähettiin vasta illalla.

              Tämä juhannus oli kyllä yksi elämäni parhaista tähän mennessä!

56 päivää!

-Vilma

6 kommenttia:

  1. Oi sulla on ihana blogi ja Kanada kuulostaa tosi kiinnostavalle! Jään kyllä seuraileen:)
    Mä oon kans lähdössä vaihtoon, Las Vegasiin, tässä mun blogin osote jos kiinnostaa :)
    www.annaaelina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. oi tää oli tosi ihana postaus ! ♥♥

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi sulla - jään seurailemaan! Rakastan Kanadaa tosi paljon ja varsinkin Vancouver on lähellä sydäntä <3 vietät siellä ihan varmasti huippu vuoden!
    Ite oon lähdössä vaihtoon Taiwanin pääkaupunkiin Taipeihin, www.sweetsouryear.blogspot.fi

    VastaaPoista