sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Koulu!

Mun koulu tulee Kanadassa olemaan John Oliver Secondary School. En tiedä siitä vielä paljoa, kun en sielä ole vielä päässyt käymään, mutta tämän verran löysin tietoa netistä.

Koulu on mulle ihan valtavan kokoinen, siellä on luokat 8-12 joilla opiskelee yhteensä noin 1100 oppilasta ja melkein 70 opettajaa. 
Koulun urheilujoukkueen nimi  on John Oliver Jokers ja se on mulle hassua koska mä oon henkeen ja vereen IFK fani ja nyt sitten ens vuonna mun koulun joukkueen nimi on Jokerit. Meidän koululla on paljon erilaisia urheilujoukkueita kuten koripallo, jalkapallo, lentopallo, ultimate ja sulkapallo. Se on musta tosi siistiä, koska ei Suomen kouluissa urheilu ole niin iso asia.

 John Oliverissa on myös monenlaisia programeja eli niinkun kursseja, jotka kestää koko sen ajan, kun lukiota käy. Mä hain sellaseen programiin nimeltä Mini School Program, jossa opiskellaan osa aineista tietokoneilla ja lukuvuodessa on pari vähän isompaa kouluretkeä esimerkiksi nyt on ensi vuonna Seattleen ja johonkin päin Kalliovuoria. 

Koulu vaikuttaa kaikin puolin mukavalta ja aktiiviselta. Outoa sanoa näin koulusta, mutta en malta odottaa, että pääsen käymään tota koulua, vaikka helppoa se ei varmasti tule olemaan!








Koulun logo
Koulun joukkueen logo
30 päivää!

-Vilma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti