tiistai 12. elokuuta 2014

Farewell Partys!

Enää viikko jäljellä Suomessa ja  nyt on osalle kavereista ja sukulaisista sanottu heipat. Voin sanoa, että mulle varsinkin ihan läheisimpien ihmisten hyvästeleminen vuodeksi on erittäin vaikeeta. Vaikka onkin aina välillä tosi haikeat fiilikset siitä, että en tule näkemään kavereitani ja sukulaisiani täällä Suomessa vuoteen, olen silti tosi kiitollinen ja onnellinen, että mulla on tälläinen mahdollisuus kokea jotain ihan erilaista ja uutta. Ja oikeesti, mun hostit vaikuttaa niin ihanilta, että en malta oottaa, että tapaan ne! Onneks siihen ei ole enää kauaa.

Mutta niin mennään asiaan, eli tän postauksen aiheena on mun läksiäiset! Kuvatilanne mulla on niistä valitettavasti erittäin huono.

Torstai 7.8.2014

Alettiin Inkan kanssa hyvissä ajoin valmistelemaan mun ensimmäisiä läksiäisiä ja lähdettiin tekemään vikoja ostoksia kauppakeskus Kaareen, josta tulikin sitten ostettua koristeviirejä, punaisia ja valkoisia kertakäyttöastioita ja ruokaa. Kun saimme ostokset ostettua lähdimme meille, missä meitä odotti täytekakun koristelu. Kiitos Inkalle avusta! Muut kaverit tulivat meille puoli kuuden aikaan ja alettiin sitten melkein heti grillaamaan. Grillattiin kaikenlaista, kuten makkaraa, kanaa ja pihvejä. Niiden kanssa meillä oli salaattia. Grillauksen ja jutustelun jälkeen alotimme kakun, mutta kukaan ei oikeastaan sitä jaksanut enää syödä täyttävän ruuan jälkeen. Sen jälkeen lähdimme vielä ulos porukalla.
Ihana lahja Sallilta ja Millalta, Kiitos!


Kiitos inka kakun teko avusta!


Lauantai 9.8.2014

Mentiin lauantaina vielä muutaman tosi hyvän kaverin kanssa ravintolaan syömään, joiden kanssa oltiin yläaste samassa koulussa ja yläasteesta kaksi ensimmäistä vuotta samalla luokallakin. Oli ihan tosi kiva nähdä mulle ihan super tärkeitä ihmisiä ja vielä kerran käydä yhdessä syömässä. Päädyttiin sitten syömään Amarilloon ja istuskeltiin ja juteltiin hyvän ruuan kanssa sielä pari tuntia, jonka jälkeen lähdettiin ulos ja nähtiin vielä siinä paljon muitakin kavereita.



Oli kaiken kaikkiaan tosi kivat ja unohtumattomat läksiäiset. Kiitos kaikille jotka oli osana niitä!

7 päivää!

- Vilma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti