perjantai 22. elokuuta 2014

First days in Vancouver!

Heippa! Nyt on ensimmäiset päivät menneet ja voin sanoa, että kaikki ihmiset vaikuttaa tosi mukavilta ja maisemat on upeat, mutta kaikki on yllättävän erilaista, kuin Suomessa. Nämä muutaman päivän olen viettänyt host-perheeni kanssa enkä ole vielä tutustunut paikallisiin nuoriin, koska koulukaan ei ole vielä alkanut. Tavallaan outoa, että odotan innolla koulun alkua, kun en ole koskaan ollut mikään hyvä ja innokas opiskelia.

Jet lag alkaa jo helpottamaan, mutta ekat illat oli aika tuskaa, kun iltasin tuntui, että olisi valvonut monta yötä putkeen. Oon yrittänyt valvoa vähintään puoli kymmeneen, että elimistö tottuisi tähän rytmiin.

Tänä muutamana päivänä oon ehtiny tekemään ja näkemään vaikka mitä! Käytiin host-iskän kanssa pankissa kyselemässä pankkitili asioita ja sitten käytiin hankkimassa mulle puhelinliittymä.
Ollaan käyty parissa eri puistossa lähellä meidän kotia, joissa host sisko ja veli pelasivat kavereidensa kanssa fudista ja minä kuvailin.



Host-veljen ollessa parturissa käytiin host-siskon kanssa kävelyllä ja mä kuvailin taas siinä samalla.
Kävelyn jälkeen käytiin ostamassa jääkahvit, jotka maksoivat vain dollarin!!



KOULUBUSSI!!!!


Käytiin paikassa nimeltä Granville island. Se on sellanen paikka, missä on ihan valtava kauppahalli, sellainen lasten rakennus, missä on paljon lasten pelikoneita, joita pelaamalla voittaa lippuja, joilla voi ostaa leluja. Siellä oli myös kampaamo pelkästään lapsille! Ja kaikenlaista, kivaa tekemistä. Siellä on myös vedessä kelluvia taloja, missä oikeasti asuu ihmisiä. 



Ihan sika hienot kampaamo tuolit!!

Tänään iltapäivällä mentiin Spanish Banks nimiselle rannalle. Ne maisemat oli mun mielestä jotain niin upeaa, että niitä ei voi oikeen selittää muilla kuin kuvilla. Meillä oli tosi hauskaa ja sinne olis voinu jäädä vaikka koko illaksi, mutta kaikilla alkoi olla nälkä, joten mentiin ravintolaan syömään sushia, nam!


Mun host-sisarukset Patrick & Nicole





4 kommenttia: